• ADDRESS
    10002
  •  
  • BUSINESS HOURS
    Monday to Friday 9:00am-6pm CST
    GENERAL PHONE
    n/a
    FAX
    n/a
  •  
  • SUPPORT EMAIL
    feedback@lightinthebox.com
    SUPPORT PHONE
    http://www.lightinthebox.

Payment options

  • checkmark icon Visa / Mastercard
  • option not available American Express
  • option not available Discover
  • option not available Money Order
  • checkmark icon COD
  • checkmark icon Check
  • checkmark icon Wire Transfer
  • option not available Apple Pay
  • option not available PayPal

Shipping options

  • checkmark icon UPS Ground
  • option not available FedEx Ground
  • option not available FedEx Express
  • checkmark icon Priority Next Day
  • checkmark icon Standard Next Day
  • checkmark icon International
  • checkmark icon 2-3 Day Delivery
  • option not available Digital Delivery
  • option not available Amazon Prime

Online Ordering

  • checkmark icon Online Ordering
  • checkmark icon Online Ordering Tracking
  • checkmark icon Secure Order Processing
  • checkmark icon Require User Registration
  • checkmark icon Guaranteed Security

Other

  • checkmark icon International Order
  • checkmark icon Customer Info. Confidential
  • checkmark icon Customer Support
  • checkmark icon RMA Required
  • checkmark icon Review Guard
  • option not available Notified of Public Replies

Review History & Profile See full Rating history

Product & services pricing 8.93/10
Chance of future purchase: 8.83/10
Shipping & packaging: 8.20/10
Customer service: 8.68/10
Return/Replacement policy: 8.50/10
Click a star to Write a Review!
5/5
2018-05-21

OTTIMO ACQUISTO E SERVIZIO

"ESPERIENZA POSITIVA CHE SICURAMENTE RIFAREI TUTTO PERFETTO"

Helpful Cool

5/5
2018-05-20

Xiaomi security kit from LightInTheBox

"The order was sent on time and was successfully received. The seller added an adapter for the outlet as a gift. The product is installed and works well. I am completely satisfied."

Helpful Cool

5/5
2018-05-20

Producto y entrega óptimo

"El producto llegó en el tiempo previsto, en otras tiendas online esto no se da, llegó en buen estado y funciona perfectamente. gracias por el buen servicio que proporcionan. "

Helpful Cool

4/5
2018-05-19

Parking with clarity - Wireless Rear View Camera 12LED/CCD/1080PHD/Waterproof/Night Vision Camera

"Shopping on site:
Ease of purchase - 4 star// Purchase processing - 4 star// Dispatch within 36hrs - 4 star// speed of delivery (international) - 4 star ... within 2 weeks.

Product arrived package intact, instructions were in english and mainly pictorial. Limited in regards to installation detail. The fidelity of the camera picture is very good and as advertised. Worked first time. I installed with wireless components and a rear view mirror. Encountered no compatibility problems.
"

Helpful Cool

5/5
2018-05-19

Все хорошо

"Все что заказал, приехало"

Helpful Cool

5/5
2018-05-19

Compra de uma mochila

"Ótimo produto, atrasou um pouco devido os correios aqui do brasil, mais o produto é excelente recomendo e voltaria a comprar!"

Helpful Cool

5/5
2018-05-18

Mi experiencia en LightInTheBox

"Muy buen servicio y envío rápido buena atención"

Helpful Cool

5/5
2018-05-18

Great store!

"Rich choice of goods. Low prices. "

Helpful Cool

5/5
2018-05-18

Colonna doccia da terra

"Per allestire la mia stanza da bagno creata con un certo stile, dopo aver cercato invano un rubinetto a colonna da terra, ho conosciuto lightln the box. Curiosando nel loro sito, non solo ho trovato quello che cercavo ma anche ad un prezzo imbattibile. Ho fatto l'ordine utilizzando anche l'assicurazione messa a disposizione per affrontare le spese di sdoganamento e dopo aver ricevuto la merce in tempi decisamente veloci, ho ricevuto immediatamente il riaccredito della cifra pagata al corriere per dette spese. Il rubinetto è di ottimo materiale e le rifiniture sono perfette come l'imballaggio in cui lo hanno spedito.
GRAZIE Lightln the box.
"

Helpful Cool

1/5
2018-05-18

Require extra charge when ordering free delivery

"Order 1804280729201119 was decorated with free shipping. After full payment, they demanded an additional payment. Scammers. The order was canceled after 3 weeks, I lost the time, coupons and bonuses that I applied in the order. I do not recommend cooperation."

Helpful Cool
LightInTheBox's Avatar
LightInTheBox from LightInTheBox has responded
Posted May-18-2018

“Dear Customer,
this is supervisor from LightInTheBox.

We feel sorry for your situation. As we explained on the ticket, the carrier contacted us and informed us that the area of your address could not be served with the shipment method that you chose at check out. We apologize for that.

As such, we immediately got in touch with you to explain that unfortunately your destination should require another shipment method. We asked you if you would like to accept that change or prefer to receive a full refund.

Since you chose the latter, I can confirm we already arranged a full refund accordingly. I apologize again for the discomfort.

I would like to help and I have raised this ticket for you, please will you follow up? https://www.lightinthebox.com/index.php?main_page=ticket_after_detail&id=18250007
Thank you very much.”


5/5
2018-05-17

Des produits de bonne qualité pour un prix minime

"J'ai acheté un adaptateur allume cigare USB. Et franchement, je suis très agréablement surpris par la qualité du produit par rapport au prix. Vraiment, Bravo !"

Helpful Cool

5/5
2018-05-17

Lightinthebox experience excellent

"I'am very satisfied, seriousness and kidness"

Helpful Cool

5/5
2018-05-17

Compra

"Buenos días

La experiencia de compra es muy buena ya que es sencillo y el rastreo del pedido es excelente y el pedido llega bien.

saludos
"

Helpful Cool

5/5
2018-05-16

Value for money

"I ordered a ball gown at an affordable price. I really appreciate the option they offer to pay extra for custom measurements. The dress fit me perfectly and didn't need any alteration. It was also exactly what was shown in the website picture.
Shipping went without any issues and is well tracked.
I am overall very pleased with my purchase and would shop at LightInTheBox again :)
"

Helpful Cool

5/5
2018-05-16

expêriencia de compra bem sucedida.

"Foi uma experiência nova"

Helpful Cool

Share LightInTheBox's store rating

LightInTheBox is a Merchant Member! Learn more

LightInTheBox is a merchant member
LightInTheBox participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. See all 3,437 merchant members.